Kahden päivän saldo: kaksi kurssia fysiikkaa eikä sitten juuri muuta. Olen käytännössä istunut kahdeksan tuntia päivässä nenä kiinni kirjassa ja kerrannut sekä termodynamiikan että aalto-opin. Nyt on taas vaihteeksi sellainen olo että voisin osatakin jotain, mutta en ole vielä ehtinyt laskemaan yo-tehtäviä. Olen varannut niille aikaa sitten tämän kertauskierroksen jälkeen. Tavoite olisi saada loputkin kurssit luettua samaa tahtia, jolloin jäisi periaatteessa päivä jokaisen kurssin laskuille plus sitten vielä ihan somasti aikaa matikan kertaamiselle. Matikka kun on kuitenkin fyssaa paremmin hallussa, onneksi.

Ja sitten tietysti iltaisin olen ihan naatti joskus kahdeksan maissa lopettaessani, mutta pienellä liikuntatuokiolla saa veret ihan hyvin kiertämään ja pahimman väsymyksen pois, illat olen sitten omistanut koneella ololle ja tv:lle ja soittamiselle ja yleensä kaikelle mitä on. Harmi vaan että olen tällainen lusmu enkä saa tehtyä niitä asioita, jotka eivät ole ihan velvollisuuksia mutta jotka kuitenkin olisi suotavaa tehdä, kun niitä on niin helppo lykätä sillä syyllä että on niin väsynyt lukemisesta. Äst.