Lauantai: heräsin jo yhdeksältä ja joskus mua olisi kammottanut sanoa jo yhdeksältä kun joskus oli tapana herätä aikaisin. Tein matikanläksyt ja olisin ehkä halunnut laskea muutaman raja-arvon lisää koska en tajua niistä mitään; viimeksi muistaakseni jossain vaiheessa tuntien tuijottamisen jälkeen viimein hoksasin sen putkihomman, mutta nyt en taas enää muista. (Ja käytin puolipistettä - awwwwh!)

Leivoin marenkimuffineja, ah, ne ovat aivan syntisiä. Teen niitä kyllä aivan liian harvoin!

Laskin suunnilleen puolet fy10:n tähänastisista laskuista, hiuksen paksuus ainakin osui ihan kohdilleen, mutta en edes ymmärrä sen nesteen tilavuus-/tiheyshomman kysymyksiä, saati sitten osaa laskea niitä. Tai siis että montako tilavuusprosenttia etanolista on etanolia :D sitäkö siinä kysytään?

Ja illalla olin kaikessa rauhassa lueskelemassa Shoeboxia kun ovikello soi (ja minä ajattelin että siellä on joku paikkakunnan juopoista, että en varmasti avaa) ja sitten se olikin H, joka sanoi että päätinpä tulla käymään. Sitten lähdettiin niille koska se oli ostanut Dead Poets' Societyn dvd:llä ja halusi katsoa sen, ja minä ajoin niiden autolla (!) ja kuunneltiin Coldplayta (koska meidän auton cd-soitin ei toimi >.<) ja oli koomista kun H:lla ja vähän ajan päästä sen isällä oli sellainen "toi näyttää ihan siltä tyypiltä Housesta" "toi näyttää ihan Wilsonilta, ei se voi olla Wilson" -hetki, ja minä olin että "tottakai se näyttää Wilsonilta, olisihan se nyt outoa jos se ei näyttäisi Wilsonilta daa", ja Robert Sean Leonard nyt yksinkertaisesti on aika järjettömän aww.