Olin tänään ahkera: Lähes kokonainen ruotsin yo-vihko (ekan luetunymmärtämistekstin käsittelin jo eilen), matikan läksyt, englannin aine (jonka kirjoittaminen oli taas pitkästä aikaa äärimmäisen helppoa, kuuntelin Coldplayta ja sain A rush of blood to the headista äärimmäisen mainion tarinanaiheen, johon sovitin kauniisti yhden ehdotetuista aiheista (tarina loppuu sanoihin I picked up the phone and dialled 112). Tykkään inspiraatioista! ja opettajat varmaan pitävät jatkuvista angstiteksteistäni...) sekä vielä muutama Jane Eyre -aiheinen lj-ikoni. Ja söin marjoja! Ja katsokaa tuota "luvussa"-listaani, se on pidempi kuin aikoihin ja tällä kertaa lukemiseni vaikuttavat siltä että saan ne joskus loppuunkin!

Ja tietenkin mua harmittaa että tänään ei enää tule Wire in the Bloodia, olin jo aika koukussa siihen, mutta näköjään pystyn elämään asian kanssa. Olen myös kovin tyytyväinen siihen, että olympialaiset loppuivat, tai siis mua ärsyttää jatkuva urheilun tulva tv:stä, tai ainakin yleisurheilun. Taitouinti oli ihan huvittavaa katsottavaa :D Ja luultavasti olen valmis elämään senkin asian kanssa, että televisionkatsomiseni vähenee tässä syksyllä aika rajusti. Heartbeatia alkaa viikon päästä tulla enää kerran viikossa, Jeeves&Wooster sekä Foylen sota loppuvat ensi viikolla, YPM:ää ei ole enää paljoa jäljellä. Mutta on se ihan hyväkin, jää aikaa muille asioille.

Kehitin eilen epäterveen mielenkiinnon Yuletidea kohtaan ja jostain syystä tekee ihan kamalasti mieli osallistua tänä vuonna, vaikka fanfiction onkin mulle kovin hankala laji (siksi "epäterve").

Ongelmana tässä on se, että syksyn kirjoituksiin, varsinkin kuunteluihin, on ihan liian vähän aikaa. Epäongelmana puolestaan se, että näyttää kovasti siltä, että meitä abejakin otetaan sinne fysiikan työkurssille (ainakin kovasti on kyselty ♥) vaikka rehtori oli niin kovasti viime keväänä vastakkaisella linjalla. Ja vaikka oli kuluneen viikon ajan tosi stressaantunut olo niin nyt on yllättävän hyvä mieli ja aikaansaava olo. Kai se tästä taas kääntyy, mutta pitää nyt nauttia kun voi :D