Yleisimmät hakusanat tältä kuulta:
1 2 50.00% kissa juna fysiikka
2 1 25.00% melkor
3 1 25.00% nightwish amaranth nuotit pianolle

Ihme hassuilla sanoilla minutkin löytää. Melkor soikoon on tottakai kovasti pätevä ilmaisu, ja no, onhan niitä fysiikan junajuttuja tullut selitettyä.

Juu, minä ajattelin vähän rajoittaa tätä kirjoittamistani kun ei minulla koskaan tunnu olevan aikaa, mutta kun mutta kun. Eilen tuli jotenkin pelottava hetki ihmiselle joka ei tunne edes omia sukulaisiaan - osuin tv:n ääreen kun Sydämen asialla tuli, ja jotenkin puhuva ääni (ei kuvassa) kuulosti mahdottoman tutulta. Hmm... Lisää puhetta eikä vieläkään kuvassa Ettei se vain olisi... Kyseinen äijä tulee vihdoin kuvaan Derek Fowlds! Jotenkin kummallista tunnistaa sekunnissa joku näyttelijä, jota on nähnyt viimeksi kaksikymmentä vuotta nuorempana. (Siis kaksikymmentä vuotta nuorempana näyttelijänä, en Melkor soikoon minä ole kahtakymmentä vuotta nuorempi ollut. Kyllä te tajusitte.)

Matematiikankirja yllätti jälleen. Kaikki joilla on mahdollisuus urkkia Pitkä matematiikka -sarjan kirjoja, ottakaa viitoskurssin kirja ja vilkaiskaa tehtävää 179. Se nauratti meitä kovasti eilen ja vielä tänäänkin. Tänään sitten valkokankaat elivät omaa elämäänsä, ja minä olin taas osannut fysiikantehtävät.

Tuommoinen hauska Last.fm-laskuri tosiaankin ilmoittaa, että pitäisi syödä enemmän hedelmiä, että saisi ikinä kymmenen miljoonaa biisiä kuunneltua ^^ Ai niin, ja eilen tein kivoja löytöjä - akustisen All That I'm Living Forin sekä The Last Song I'm Wasting on Youn pianonuotit!

Illan hauskuus: pulkkamäkeen! Tuli vasta nyt itse kokeiltua tätäkin hienoutta...