ja sitä ennen vielä 2060 sanaa plus joku Halloween-teksti, kun yhtäkkiä teki mieli kirjoittaa sellainen. Tosin en tiedä ehtiikö keskiviikkona.

Katosin tavoitettavista, säälittäväähän se on, mutta jotenkin on kivaa lukittautua pois oikeiden ihmisten maailmasta. Eilen illalla tosin olin hirvipeijaisissa, pikkuserkku oli tainnut oppia uuden sanan, joten lopulta angstaaminen keinussa rikkoi sen. Siis keinun. Ulkona oli ihan hauskaa, mutta sisällä oli aivan liian kovaäänistä, keittoa ei taaskaan pystynyt syömään, ja minulla oli taas pisteliäitä kommentteja siitä, ettei kaikilla vain voi olla kutsumusta hoivata toisia ihmisiä. En minä tiedä, kai minä sitten olen huono ihminen kun mulla ei ole minkäänlaista hoivaviettiä.

Ja kun muutenkin menee huonosti niin ei sitä jaksa. Ja Vikatikki loppui eilen, voi sitä Macia *sydän*. 8.11 lienee hyvä päivä, pitää kohta alkaa tutkia, siirtyykö data boksilta koneelle. Päätin eilen myös, että kun toivottavasti saan sen YM:n kolmosen ensi kuussa, lahjon itseni sillä - 1 jakso/10 000 sanaa.