Odotan vain, että jossain vaiheessa saan roskapostia, jonka otsikkona on 'morgothille', kaikenlaisia väännöksiä siitä osoitteesta on jo tullut, ja kun yksi niistä oli morkotille, päästiin jo aika lähelle.

Taas kaksi aamun turhan tylsää vapaatuntia, netti toimii huonosti, eikä mikään onnistu muutenkaan. Eilisen iltani käytin taas äänittämiseen, enkä voi sanoa saaneeni mitään hääviä aikaan. Sitten aloin yhtäkkiä analysoida breathe for me -ilmaustani, kun soitin sitä, ja nyt se pitäisi enää jaksaa kirjoittaa itse kappale - laulaminen on harvinaisen kivaa vaikka toiset äänet ovatkin vaikeita. Ja kun ympärillä ihmiset lukevat Kärpästen herraa tai opettelevat japania, minä kuuntelen Nightwishin Saharaa ja märehdin sitä, että tuskin saan koskaan sitä arvostelua tehtyä, koska DPP:hen on jo tottunut, vaikka ei kyllästynyt, mutta ei siitä enää pysty kirjoittamaan ensivaikutelmia. Harmittaa.

Olen jo tänään hävennyt itseäni ja ollut naurettava, joten tuskin tämä tästä enää paranee. Odotettavissa mm. kaksoistunti ruotsia, jota en tajua enää yhtään, ruotsia kohtaan iski yhtäkkinen sanasokeus, ja onko se minun vikani kun kaikki förandrat ja försvinnat näyttävät samalta eivätkä soita mitään kelloja, eilen harjoiteltiin puhumista, enkä osannut edes lukea, saati sitten selittää mitään suomenkielisistä vihjeistä. Kai tämä on ihan normaalia, mutta minä olen vain aina tottunut olemaan hyvä tai 'hyvä' kaikessa, kaikki on aina ollut liian helppoa, mutta jostain syystä ruotsi ei toimi, ei mitenkään.