Pihalla näkyy myyrien metro koska yöllinen sade kadotti melkein kaikki lumet ulkoa. Sehän kiva juu.

On taas todistettu että minä näen outoja unia ja että olen yhtä kyvytön sanomaan ei, vaikka aina saarnaankin että niin pitäisi tehdä. Juon Finrexiniä ja yritän olla terve puoleenpäivään mennessä, go on and fight me, itsenäisyyspäivä meni kieltämättä päiväjuhlaa lukuunottamatta vähän ohi, katsoin kyllä Nemon ja vähän aikaa paraatia, mutta sitten melkein menin nukkumaan, vaikka kyllä keitin pastaa ja söin pirtelöä ja Buranaa. Oikeastaan tekisi mieleni vain vajota sängynpohjalle ja lukea se Eclipse-näyte New Moonin lopusta, mutta kai mun on kohta pakko raahautua pianon ääreen ja katsoa onko mulla nuotteja. Mietin kirjojen tilaamista, mun pitää aina miettiä kaikkea päiväkaudet, vaikka olen tiennyt jo viikon, että tulen tilaamaan ne joka tapauksessa enkä edes aio tapella sitä vastaan, haluan vain viivytellä asioita. Jouluksi, sanon, ja kai itsekuri kestäisi pari viikkoa avaamatta pakettia, tilasinhan minä viime vuonnakin LotRin Reader's Companionin, joka on nyt lainassa nti A:lla UT:n kanssa.

Ja ehkä minä pystyn laulamaankin jos vain ei tarvitse puhua. Jos vain ei.