Kuulemma päästään matikassa valitettavasti kertaamaankin vielä, ja ruokatunnilla teorioitiin aiheesta heikot, vahvat ja epäsäännölliset verbit ("Heikot taipuu silleen mielikuvituksettomasti, ne on niin heikkoja ettei ne jaksa olla luovia"). Tämä viikko oli jollain tapaa parempi kuin kaikki muut ennen sitä, vaikka en tiedä oliko mitään eroa oikeasti olemassa. Ehkä se johtui niistä laseista tai olen viimein seonnut, mutta sama se kai on. Kunhan olen tarpeeksi järjissäni autokouluun, muusta sitten olekaan niin väliksi. Olen luonnonlahjakkuus taiteilemaan korkokengillä ja saatiin vihdoinviimein ne kaapitkin käyttöön. Ja tajusin juuri, että pikkuleivillä voi demonstroida derivointia äidille (ainakin melkein).

Olin fysiikkakilpailun jaettu kuudeskuudes kun jaksoin viimein tarkastaa tulokset ja ainakin kuunteluiden osalta on ihan realismia odottaa ällää englannista ja miksei myös ruotsista kun tässä vähän vielä harjaantuu, vaikka ruotsi onkin ihan tuskaa. Muista en tiedä mitä odottaa, mutta sittenhän voin aina hakea opiskelemaan käännöstiedettä jos en muuta keksi. Voisi hankkiutua puhumaan opon kanssa, mutta mitäpä sekään minulle osaisi sanoa sun pitää kuitenkin ne valintasi tehdä itse.

Ja haluaisin laulaa vaikka Kate Bushia, Under the Ivyn tai Wuthering Heightsin tai jotain muuta kivaa, mutta suomalainen musiikki on niin rajoittava käsite kun haluaisin kieleksi englannin ja joutuisin luultavasti itse nuotittamaan tarvitsemani. Ja haluaisin soittaa ihmisten kanssa enkä aina yksin, mutta kukaan ei osaa soittaa tai jaa minun musiikkimakuani.

Tämä on aika häiritsevä tekele. Risingin Omituisia nettilöytöjä -topikki on vallan mainio kapistus x)