Kävin tänään hakemassa ajokortin joten äitikään ei voi enää viisastella että eihän sillä tytöllä mitään korttia ole. Pärjäsin jo ihan hyvin kaistanvaihdoissa ja tein pari ohitustakin kun jotkut kuorma-autot matelivat edellä.

Olen ärtynyt kadonneesta ripsiväristä (ja kadonneesta Anytimesta, olisin halunnut samanlaisen tilalle), jouduin ostamaan uuden ihan randomilla. Ja mitä sekin on olevinaan, että piilarien käyttäjän ei pitäisi ostaa niitä übertuuhentavia/pidentäviä ripsareita, mutta yritäpä etsiä sellainen, joka ei väitä olevansa sellainen. Mistä hitosta minun pitäisi tietää mikä niistä sisältää minkäkinlaisia kuituja. Ei tuo kadonnutkaan ollut kai mikään ihanteellinen linssien kanssa, mutta ainakin purkki oli kiva. Uusi näyttää täytekynältä...

Lisäksi ostin hatun (jossa on revennyt sauma) ja mulle ei vastata kun kysyn jo puolisovitusta asiasta. Täytyykö kaikkien suuttua mulle aina samanaikaisesti. Ja House-jaksot loppuivat digiboksilta ja amerikkalaiset päivämäärät ovat hämmentäviä. Meillä on kuulemma näytelmä lauantaina (luin tänään lehdestä, mulle varmaan kerrotaan harjoituksistakin ja kaikkea) ja olen ahdistunut siitä että maanantai tulee aika pian enkä tiedä miten käsitellä sitä asiaa (ja ihan varmasti joku kysyy että mitä asiaa, enkä viitsi kertoa kun se on pohjimmiltaan niin naurettava). Ärsyttää!

(Toisaalta kai enää reilu kolme viikkoa Housen 3. kauteen ja tänään kaupassa Wilson Staff -aurinkolippa, ja teki mieli ostaa se ihan silkkana vitsinä :'D )