Minun tekisi mieli jollain konstilla saada eräät tietyt ihmiset soittamaan kanssani. Se on kyllä aikamoista toiveajattelua, mutta saahan sitä haaveilla. Tänään aloin haaveilla Within Temptation Jane Doen esittämisestä ja mielellään vähän uskottavammalla örinällä. En periaatteessa tykkää örinämusiikista, mutta kyseisen kappaleen örinä tuntuu niin kliiniseltä, että tulee tarve kuunnella jotain Tristaniaa.

Tänään olen vähintään ajatellut ekologisesti ja periaatteessa ollutkin sellainen, vietinhän tuntikaupalla aikaa sähkön ulottumattomissa, joten minun käytännössä oli mahdotonta kuluttaa mitään. Tulin siis jonkin verran kuunnelleeksi Live Earthia, ja kyllähän se pisti miettimään. Ilmastonmuutos vain on niin suuren mittakaavan asia, että vaikka minä yritänkin sammutella valoja kun en niitä tarvitse sun muuta, tuntuu, ettei se vaikuta mitenkään mihinkään. Vaikka kyllä minä mieluummin käyttäisin energiaani johonkin tällaiseen kuin johonkin susien suojeluun.

Deathly Hallowsiin tosiaan kaksi viikkoa. Kolmoskirjassa edelleen, Lupin on (edelleen) aivan äärettömän mahtava hahmo. Minut voi nähdä jatkuvasti hymyilemässä itsekseni, kun Kelmien historiaan viitataan vähääkään; Kelmien kartan kommenteille Kalkaroksesta repeän vieläkin, luettuani ne miljoona ja yksi kertaa. Oi.

En ole kunnolla soittanut pariin päivään, ja sointujen tapailu ilman pianoa on aina yhtä vaikeaa. Jollei kello löisi kohta puoltayötä, olisin jo pianon ääressä kokeilemassa, paria kappaletta. Raskaampaa tavaraa on aina yhtä kivaa soittaa pianolla ;)