Hahhah! Päätin pysyä kärryillä maailman uutisotsikoista, joten olen silloin tällöin vilkuillut BBC:n uutisetusivua, jolta tänään sitten löysin tiedon siitä, että tällä päivämäärällä vuonna 1954 yhtiö oli aloittanut ensimmäiset päivittäiset uutisensa. En jaksanut katsoa videoklipistä kuin pätkän, mutta sekin herätti nykyajan nuoressa hilpeyttä. Ankkuria ei näytetty ollenkaan, ja karttoja osoiteltiin jonkinnäköisellä karttakepillä. En naura pilkatakseni, minulla oli vain hauskaa.

Hauskaa ei välttämättä ollut eilen, jolloin piilouduin maailmalta pianon taakse pukeutuneena samanväriseen mekkoon kuin piano itse, ja oli paha mieli - miksi niskaani kaadetaan jotain, mikä ei sinne kuulu?

Tänään jyrräsin peltojen yli takanani kuorma heiniä, pysäköin keskelle tietä ja meidän heinänteko oli ohi kun minä toin viimeisen kuorman. Olen aina tykännyt tehdä heinää (tai ainakin niin kauan kun olen ollut tarpeeksi iso ajamaan traktorilla) mutta en välttämättä kotona. Ja kun vuoteen ei aja traktoria, pelkkää autoa, ei koskaan muista miten menevät vaihteet, ja miksi tämä ei lähde käyntiin, ai siinä on vaihde päällä, niinpä tietysti. Totesin kuitenkin, että vaihtaminenkin onnistuu ja ihan pysähtymättä. Huomenna alkaa seitsemän päivän työputki ja minulla särkee päätä. Tekisi mieli ottaa kone museolle; voisi kirjoittaa, mutta se olisi epäkäytännöllistä ja sitä paitsi pitää lukea Potterit.

Ainakin voin herättää kukat henkiin jos niille nyt vielä on mitään tehtävissä.