Tuota niin, minä olen flunssassa. Tänään ensimmäinen koulutunti oli aika tuskaa, mutta sitten alkoi parantua ja lopulta olin koko päivän koulussa, vaikka aamulla suunnittelin muuta.

Maantiedon tunti oli ihan hauska, kävimme kulttuureja läpi draamapedagogiikkana, eli "näytellen" itse. Siinä tuli sitten esitettyä Vapaudenpatsasta, eskimoa, ruotsalaista jääkiekkofania sekä suomalaista rasistia. Oli ihan järjettömän hassua, varsinkin toisten ryhmien esitykset.

Nyt yskittää, eikä ole oikein kivaa, kun koko alkuviikon on vuorotellen palellut ja läkähtynyt kuumaan. Kuumeessa ei ehkä pitäisi mennä kouluun, mutta lukio vain tuntuu edelleen siltä, että yhdenkin tunnin poissaolon takia putoaa kärryiltä suunnilleen lopullisesti. Onneksi tätäkin viikkoa on enää kolme päivää jäljellä, ja pitäisi jaksaa väsätä se kirjallisuusessee kaiken muun kivan lisäksi.

Ja lisää päätä seinään, jollei edellinen ja se, etteivät sormet millään löydä oikeita näppäimiä, riittänyt. Olin melkein koko kesän kauhean iloinen Ylelle Yes (P)M:stä, ja sitten tänään aloin ensi viikon ohjelmia selatessani ihmetellä, että missämissämissä, mihin ihmeeseen se nyt on tungettu? Löysin netistä vastauksen: "Näemme kesän lopussa komediasarjan kolme ensimmäistä jaksoa josta sarja jatkuu taas ensi kesänä." Jees praim minister, minua risoo! Onneksi se House alkaa parin viikon päästä...

Jottemme nyt olisi aivan mahdottomia valittajia, niin todettakoon, että viime viikon nauhoittelun tulokseni sai vallan positiivista palautetta siltä yhdeltä henkilöltä, jolle sen uskalsin soittaa.