Että on ollut NaNoWriMoa ja olen ollut järjettömän väsynyt ja poikkiloppunaatti, ja olen vihannut asioita joita pitäisi suunnilleen rakastaa ja jäänyt entistä enemmän kiinni niihin asioihin, joista pitäisi joskus osata päästää irtikin, enkä todellakaan tiedä pystynkö. Toisaalta on ollut tosi hyviä päiviä, on ollut hauskaa ja vielä hauskempaa, mutta mun pää ei todellakaan osaa mennä eteenpäin.

Kävin tänään hakemassa syksyn kirjoitusten tulokset, kaksi L:ää joka on yläkanttiin, uskoin saavani ruotsista paremminkin E:n kuin L:n, mutta muutama piste oli puolellani. Saa nähdä tarkoittaako tämä sitä, että mulle tulee joskus tulevaisuudessa Hbl jonkin aikaa ilmaiseksi. Olisihan se ihan hyvä ajatus sitä yliopiston ruotsia ajatellen kun mulla ei kuitenkaan enää lukiossa ruotsia tule olemaan.

Ja tuli sitten vähän paineita ottaa matikka ja fysiikkakin tosissaan. Ikäänkuin niihin muutenkaan tulisi ihan vihellellen luettua. En vaan oikein osaa aloittaa ainakaan nyt kun on koeviikko tulossa ja kurssit kesken ja hitto tänään pitäisi taas kirjoittaa ja kirjoittaa.