Vuoden ensimmäinen elokuvapuffi tehty! Ei se mikään hieno taaskaan ollut, mutta koska ne muka sitten ovat olleet? Repesin kyllä kun kinon sivuilla Mamma mia!n kohdalla luki "Abba-musikaalin ihan myönteinen elokuvaversio." Siis mitä ihmettä?! Kaameaa arvostelua ;D

Mutta no siis joo. Mulla on kauhea ongelma kun toisaalta pitäisi tehdä matikantehtävät loppuun (vaikka tällä hetkellä näyttää ihan toivottomalta, saatiin kerrankin vaihtoehtoiset kotitehtäväsarjat (vihreä ja punainen ^^) ja ne vaikeammat eivät kyllä sitten mitään helppoja olleetkaan. Siis ymmärrän kyllä kaikista periaatteet, mutta a) olen loistava tyrimään yhteenlaskussa b) olen loistava tyrimään integroinnissa ja c) inhoan trigonometrisia funktioita. Siis daa, miten lasketaan sin 2x=sin x? Varsinkin kun tiedän haluavani tulokseksi 60 astetta (paitsi radiaaneina mutta en jaksa avata OpenOfficea saadakseni piin), mutta kun en piru vie muista miten se tapahtuu. Ja tiesin sen yhdenkin tapauksen kanssa, että haluan välituloksen joka on pienempi kuin nolla mutta kun ei pysty niin ei kykene.) ja pitäisi tehdä fysiikantehtäviä ihan siitä ilosta että voisi vaivata päätään ja ehkä vähän osatakin, koska juuri tällä hetkellä sähkömagnetismi ei tunnukaan niin taikuudelta kuin yleensä. Ja sitten tekisi kamalasti mieli lukea Breaking Dawnia jonka ostin viimeinkin lauantaina, mutta toisaalta olen ihan järjettömän väsynyt (nukuin viisi tuntia viime yönä, eeeeeen lukenut Meyeriä eeeeen) ja haluaisin vain mennä nukkumaan. Enkä olisi tässä nyt jos jos jos ei olisi pitänyt kirjoittaa sitä elokuvajuttua (näettekö ajatus harhailee ja teen kirjoitusvirheitä joita en ikinä tekisi vähemmän väsyneenä. elekää päästäkö mua auton rattiin nyt.) vaan ainakin yrittäisin nukkua.

Mutta toisaalta taas mulla on kivaa kun katson/kuuntelen Robson Greenin Australian-haastattelua ja nauran ("devilishly handsome"!) ja haluaaaaaan Wire in the Bloodin kuutoskauden!

Ai niin.
"His name's Edward Cullen."