*Vuodatus vihaa minua.
*Söin tänään puolet isän vartavasten eväsleiväkseen ostamasta limpusta.
*Inhoan puhelimessa puhumista.
*Housen dvd-boksien tekstitykset aiheuttavat jatkuvaa hajoilua.
*Minulla ei ole pienintäkään havaintoa miten olen ystävystynyt ansaitsemattomien ystävieni kanssa.
*En katso vapaaehtoisesti komediaelokuvia, mutta olen äärimmäisen rakastunut brittikomediaan.
*Tekee mieli valkosipulituorejuustoa.
*Lasini ei ole puoliksi tyhjä eikä puoliksi täynnä, koska kyseiset ilmaukset ovat typeriä; lasini on puolillaan.
*En muista puoliakaan asioista jotka minun piti listata koska Vuodatus vihaa minua.
*Se leipä oli pirun hyvää.
*Haluaisin lisää luettavia blogeja mutta mistään ei löydy tarpeeksi kiinnostavia kirjoittajia olemassaolevien seuraksi.
*Inhoan salmiakkia.
*Rakastan vesirinkeleitä, jotka ovat niitä kovia, jos joku väittää pehmeitä vesirinkeleiksi, se valehtelee.
*En tiedä teenkö liikaa matikantehtäviä ajanvietteeksi vai itsekidutuksena.
*Minun on pakko esittää sarkastisia kommentteja mikäli uskallan.
*Yleensä en uskalla.
*Kouluni on julkkiskloonimagneetti: yksi abeista näytti ainakin yhdessä kuvassa Dominic Monaghanilta ja yksi opettajista muistuttaa Hugh Laurieta 15 vuotta nuorempana.
*Muistan kaikkien syntymäpäivät mutta harva muistaa minun.
*Olen opetellut soittamaan ja laulamaan yhden Kate Bushin kappaleen kuulematta sitä ensin, yleensä ne ovat liian vaikeita.
*Suurin osa ihmisistä ärsyttää minua.
*Juon järkyttävän paljon. Maitoa.
*Last.fm:n soittolistallani on yllättävän paljon musiikkia, jota kukaan ei uskoisi minun kuuntelevan.
*Perjantaina alkaa Kingdom, ja ainakin näin etukäteen minusta on äärimmäisen kiehtovaa sen vastakohtaisuus "siihen toiseen".
*Tykkään edellisen kaltaisista vihjauksista, joita kaikki eivät toivottavasti ymmärrä.
*Se johtuu siitä, että minulla on aivan oma sisäpiirihuumori. Itseni kanssa.
*Vihaan sitä, että luokseni hiivitään kun laulan. Pidän esiintymisestä, mutta yksin se on niin henkilökohtaista että yllättäminen ahdistaa.
*Olen järkyttävä pilkunviilaaja kielellisesti kuin muutenkin, mutta en enää jaksa elää niinkuin opetan, ainakaan mesessä.
*Haluan todella lisää sitä leipää.
*Katsokaa vielä tämä.
*Everybody lies.