Vietin aika monta tuntia maakunnan pääkaupungissa, istuin yksin Prisman eteisessä tarkkaillen ihmisiä vaikka ei siitä paljon käteen jäänyt, ehkä syvällisiä ajatuksia siitä, että nuo ihmiset hyvä jos pääsevät yhteensä sivulauseeseen elämässäni, vaikka kuitenkin ovat kaikki omien elämiensä päähenkilöitä tai ainakin lähes.

Mutta sain lähes kaiken mitä tarvitsin ja vähän ylikin - löysin Housen dvd-boksit ihan järjettömän halpoina lähtöhintoihin nähden ja läheltä piti etten ostanut molempia, ykkösen kuitenkin. Ja siinä on tunnarina se järjettömän ihanaihanaihana musiikki, jota olen kaihonnut koko talven! Ja löysin kengät ja kaksi matikankirjaa ja kankaita ja olen taas materialisti, pikkuisen onnellinen, vaikka söinkin kyllä pussillisen karkkeja liian nopeasti. Hugh Laurie oli kuitenkin vallattoman ihastuttava puhuessaan lyhyillä ekstroilla omalla aksentillaan. Hymyä :)

Nauran kun luen ihmisten tappelevan siitä, mitä M.D. tarkoittaa (onko se niin vaikeaa uskoa), ja olen taas lempiharrastukseni, Wikipediasurffauksen parissa (nytkin olen edennyt lääketieteestä kielitieteen puolelle ja kaikki artikkelit ovat olleet hyvin mielenkiintoisia), vaikka voisin tappaa aikaa lukemalla Syrjästäkatsojan tarinaa tai katsomalla televisiotakin, tai vaikka kirjoittamalla sitä englannin esseetä josta piti tulla pitkä ja hieno ja joka pitää palauttaa maanantaina ja jota en ole aloittanutkaan. Voi minua.