Päivä kreikkalaisena kengissä jotka pitivät portaissa inhottavaa ääntä, voitettiin parhaan luokan palkinto huutoäänestyksenä (ja meidän luokka on hei pienin...) ja ollaan yksinkertaisesti parhaita vaikka muut yrittävät väittää mitä. Ilmapallo joka puhkesi katossa o_O karkit joita minä söin muka liikaa, fysiikan muistiinpanojen valokuvaaminen ja matikanopettajan paita. Englanninopettaja sen sijaan pelotti mua, sillä oli vihreät hiukset ja sanoin etten uskalla mennä tunnille mutta tehtiin sitten yo-kuuntelu ja sain siitä jotain 86 pistettä.

Nyt tekisi taas mieli mennä hölmöilemään pianon ääreen vaikka oikeasti pitäisi tehdä vaikka matfys-läksyt tai se ruotsin paketti tai edes katsoa j&w:tä. Lainasin kirjastosta Enid Blytonin elämäkerran, tekisi mieli tunnustella olenko jo liian vanha lukemaan Viisikoita, mutta en ole ainakaan vielä uskaltanut, jos se englantilaisten retkieväiden viehätys olisikin mennyttä. Nälkä tulisi joka tapauksessa, ja vaikka olen jo ainakin viikon haaveillut illalla syöväni aamiaiseksi paistettua kananmunaa, en ole jaksanut aamulla kuitenkaan. Lisäksi tekisi mieli lukea taas pitkästä aikaa Tolkienia, mutta kun en saa mitään muutakaan luettua niin miksi sitten sitä?

Huomenna sitten Shutdown Day. Odotan oikeastaan innolla kun nyt olen taas joka päivä jotenkin raahautunut koneelle. Tosin jotain nuotteja voisi olla kiva saada koneelta, löysin sellaiset keskimääräistä vaikeammat versiot My immortalista ja Bring me to lifesta ja tykkään vaikken ihan suorilta osaakaan kunnolla soittaa. Ne pitäisi melkein viedä pianotunnille, mutta ne ei varmaan anna mun soittaa ensi vuotta enää huvikseni - joko mun pitäisi saada sanottua että ei enää tai sitten alkaa taas ottaa tosissaan ja kun tällä hetkellä tuntuu etten pysty oikein kumpaankaan.

Telkkari on taas <3 : Housen uusinnat, Frasierin uusinnat, Kingdom, Heartbeat, Jam&Jerusalem, aika pian Yes PM ja ensi viikon lauantaina neiti Marplessa Niamh Cusack ^^