Eilen illalla laskin matikankirjan kertaustehtäväsarjoja - niitä vaikeampia - ehkä viisi tuntia ja kyllä se kannattikin tai ainakin niin luulisin. Meinasin nukahtaa istualleni ja aamulla tärisin jännityksestä, mutta silti oli koko ajan se petollinen tunne minä osaan nämä asiat. Jotenkin vektorit ovat tuntuneet koko matikan helpoimmalta asialta tähän mennessä, ja nyt liihottelen ainakin loppupäivän niissä tunnelmissa, että minulla on oikeasti mahdollisuus saada jopa täydet pisteet. En haluaisi nuolaista ennen kuin tipahtaa, vaikka taisin tehdä niin jo, mutta hyvin se meni, siitä ei ole epäilyksiä.

Filosofian koe yllätti - se moraalinen tasa-arvo -kysymys oli tuottanut kuuden pisteen vastauksen, vaikka en kirjoittaessani edes tiennyt puhuinko aiheesta vai sen vierestä. Muutenkin se meni iloisesti - tulos jäi niukasti E:n puolelle, mutta en minä odottanut edes niin hyvää. Maantiede meni vähän alakanttiin, mutta se olikin sitä väestömaantiedettä, josta minä en niin perustanut.

Ja NaNon sivut ovat taas auki, ja olen spämmäillyt foorumeita jo jonkin verran. Jotenkin... nyt menee ehkä hyvin. Ainakaan ei tarvitse enää jaksaa lukea ennen marraskuun loppua.