The amazing race through physics oli kyllä silkkaa ihanuutta. Meillä oli varmaan suurin ryhmä koskaan (kaksi henkeä plus matikanopettaja jonka muka piti vahtia meitä ettei nolattaisi koko lukiota ^^) ja ainakin minulla oli (hyvä päivä)^ääretön. Tiedän kai hitusen verran enemmän asioita fysiikasta, ja on ihan kiva saada välillä keskusteluihin muutakin perspektiiviä kuin ne samat parhaat kaverit. Ja varsinkin niiden luentojen väliset keskustelut oli ihan parhaita ("Mitä ymmärsit?" "Kaiken.") enkä mä edes pysty puhumaan mistään kun kukaan ei kuitenkaan tajuaisi niitä tietämättä kontekstia. Mutta se aikaluento oli hämärin ikinä, eikä se luennoitsija missään vaiheessa kertonut niistä neljästä ulottuvuudesta yhtään mitään, ja pätijälehtorimmekin oli vallan ihmeissään ja sitten se tajusi että Markku Lehto? Tuohan näytti ihan Twin Peaksin Bobilta silloin kun minä olin opiskelemassa!

Haluan ehdottomasti lisää tällaisia päiviä joiden jälkeen olen niin hymyilevä ja kujalla etten saa muodostettua järkeviä lauseitakaan.