Olen taas väsynyt enkä tiedä oikein enää mitä ajatella yhtään mistään. Tänään en ole kirjoittanutkaan vielä yhtään, olen sahannut iloisesta epätoivoiseen, ja päässä pyörii House ja citykäytävässä seisominen ja kaikki, mikä menee aina pieleen ja mikä ei.

Ja lisäksi tuli taas mieleeni eräs kappale, jonka haluan lähes epätoivoisesti. Tiedän noin 95 prosentin varmuudella mistä sen löytäisin jos saisin kysyttyä, mutta jos se levy sittenkin on sen toisen eikä sitä sitten olekaan. Se oli yhdellä levyllä, jota me luukutimme vallan jatkuvasti viime vuonna wanhojen bändi- ja muissakin harkoissa. Myöhemmin minulle selvisi, että se on jonkinlainen wienervalssiksi vedetty versio John Barryn 007-kappaleesta, mutta se alkuperäinen ei sitten jaksa olla niin mieleinen. Last.fm:stä sitä ei tietenkään löydy, ja kun aikani googlettelin, löysin jopa sivun, jossa oli näyte ko. biisistä. Jos joku sattuu omistamaan tai löytää levyn vaikka kirjastosta (jaaha, HelMet-kirjastojärjestelmästä tuo näkyi löytyvän, mutta enhän minä sitä sieltä pääse lainaamaan, ja olen vähän liian köyhä kaukolainaukseen [22]), niin minulle saa hyvin mieluusti vinkata/lähettää tuon kappaleen. Jollen nyt sitten uskaltaudu kysymään sitä liikunnanopettajalta, mutta ensin varmaan pengon musiikinluokan levykaapin, vaikka tuskin se siellä on.

Ja olisi minulla paljon oikeampaakin asiaa, mutta kun tuo nyt soi vain päässä. Opettelin melkein soittamaankin sen kun istuin aina sähköpianon ääressä ja tuo soi jatkuvasti.

Last.fm:ssä oli suositeltu uutta, ihanaa musiikkia (Gilles Mathieu - Soundtracks for movies that don't exist).