Huomenna matikan preli ja olen lukenut tänään todennäköisyyskurssin kirjan läpi ja laskenut vähän, pidän kyllä normaalijakaumista mutta enpä sitten juuri muusta. Ja mun varmaan pitäisi mennä lukemaan vähän lisääkin, vaikka toisaalta en tiedä kuinka tarpeellista se on, en kuitenkaan opi enää kauheasti lisää, keskiarvoon kertauskurssin numero ei pääse puremaan ja tämähän on nyt kuitenkin vain preli. Voisin vaikka leipoa suklaakakkua.

Veikkaan vain että tulee aika mielenkiintoinen päiväkirja huomisen osalta (jos ette tiedä mistä puhun, puhun tästä, Suomalaisen päivästä). "Matikan preli, meni päin mäntyä. Sitten illalla katsoin Pasilan."

Perjantaina oli fyssan työkurssin viimeinen kerta (nyyh), ja mun selkkarini oli ilmeisesti ihan asianmukaisesti tehty, kuten myös laskut ja olin ensimmäinen ihminen luullakseni ikinä, joka sai sen kurssin läpi koulussamme. Jutut olivat hyvin asiallisia kuten aina ja tulee ikävä.

Musiikkitiedossa kuunneltiin Mozartin Requiemia ja ärsyttää vähän kun sinänsä ihanat opettajamme ihan selvästi kuvittelevat, ettei meistä kellään ole minkäänlaista käsitystä klassisen musiikin tyylikausista tai tietämystä teoksista tai mitään, toisaalta ei siellä huvittaisi alkaa pätemäänkään että joo, tämä on minun suosikkini Mozartin tuotannosta tai jotain, mutta kun vähän ärsyttää.