Jyväskylässä! Kiinnostavia ostoksia; Meyerin New Moon (*murisee kirjakaupan tädille joka ei antanut merkintää pokkaripassiin*), Tarja Turusen My Winter Storm, kuulokkeet \m/ ja ne pukukankaat. Kangaskaupan täti oli vallan mukava, ja minä sain huvittavia mielikuvia mustasta morsiussatiinista. Vähän niin kuin NaNo. Ostin toki koulukirjojakin, ja minun siis piti soittaa tai lukea jotain muuta kun tulin kotiin, mutta aloinkin lukea New Moonia. Olisin ostanut Twilightin samantien jos olisin nähnyt, mutta niitä ei kai ollut (viimeksi kun kävin, ne olivat juuri hinnoiteltavina kassalla, olimme ostamassa kahta Pratchettiä, mutta silti minua riepoi ettemme olleet tulleet viittä minuuttia myöhemmin). Minä olen näköjään pahanlaatuinen materialisti, vaikka eilen sanoin ettei se ole ainakaan itsetuntokysymys, eikä se nyt sillä lailla olekaan niinkuin joskus pienenä kun piti olla adidaksen verkkarit tai oli vähän vähemmän mitään kuin muut (eikä minulla ollut). Minusta kai vain on kivaa omistaa kirjoja, ja kohta voin sanoa, että mulla on vähän enemmänkin kirjoja kuin vain LotR ja joku satunnainen Potter. Pitää siivota hyllyä.

Kolme koulupäivää, ja sitten me päästään takaisin lukiolle! (Ja luojan kiitos ei ole oikeaa liikuntaa koska se tyttöjen pukuhuone on kovin mainiosti suunniteltu [22])