Katsoin eilen QI:n ensimmäisen jakson ja olin oikeasti lähellä kuolla nauruun. Joku Uutisvuoto on ehkä välillä ihan hauska, mutta oikeasti Suomeenkin kaipaisi jotain tuollaista järjettömän hauskaa eikä vain niitä nykyajan tosikkomaisia ja kummallisia "tietokilpailuja" (no okei, ei QI:kään pääse mun tietokilpailut-ilman-lainausmerkkejä -listalle, mutta ei sen siellä tarvitse ollakaan. Ainakin mainosten perusteella nuo nykyiset visailut ovat kuitenkin ihan kummallisia (ja miksi aina sellainen sininen studio?). Heikoin lenkki oli ihan kiehtovaa katsottavaa, mutta en minä niitä muuten jaksa. Tai siis olen kyllä menettänyt uskoni Suomen kansaan viimeistään siinä vaiheessa kun Kuudennessa aistissa selvisi että joku 70% ei tiedä mitä on 2^3...).

Tosin olen aina loppujen lopuksi entistä huonommalla tuulella ja väsyneempi ja masentuneempi kun olen katsonut komediaa, joten loogisesti minun pitäisi katsoa jatkuvasti vain hirveitä tragedioita, mutta kun on koukussa Fryhin ja Laurieen niin... H suunnitteli tänään laittavansa jonkun NaNoWriMo-mainoksen jonnekin ilmoitustaululle ja sitten aloin taas pohtia tämänvuotisen NaNon sisältöä, ja jotenkin siihen tuntuu nyt olevan tulossa jonkinlainen Fry for God -juonne ja mikäs siinä :D

Ja niin näköjään voisin olla pääsemässä läpi matikankin yo-kirjoituksista, tein viikonloppuna ihan kylmiltään tämän syksyn koetta ja sain jotain kuusi tehtävää tehtyä ennen väsymistä, ja ainakin osa niistä meni ihan oikein (ja yhteen tehtävään tunnetaan nyt ainakin kolme tekotapaa) :D

"It actually makes you very sad!" "Yes, I could weep."