Elin siinä uskossa, että loman piti lyhentää univelkaa, ei lisätä sitä. Olin sitten väärässä. En eilenkään oikein uskonut, että oli vasta Tapani, jouluaatosta tuntuu kuluneen paljon kauemmin aikaa kuin maanantaista torstaihin. Sitä se kahden päivän nettitauko teettää.

Vaikka en varsinaisesti kärsinyt siitä. Joulupäivä meni iloisesti muissa maailmoissa - ensin se koko Ylpeys ja ennakkoluulo, sitten Twilightia ja kun en osannut lopettaa, lopetin Eclipsen viiden aikaan aamulla... (en sentään lukenut Twilightia kokonaan tai koskenutkaan New Mooniin, se olisi ollut jo vauhdikasta.) Eilisen käytin vähintäänkin yhtä järkevästi, kun mun piti saada ajatukseni välillä jonnekin muualle, katsoin sitten kahdeksan jaksoa Vikatikkiä. Että näin minä vietin jouluni - muut?

Joo. Reverend Green ^^' Älkää ottako minua turhan vakavasti, en ole oikein järjissäni. Mulla piti olla aihe, mutta kirjoitin siitä viime yönä niin kattavasti, etten enää jaksa yrittääkään.

(Let's see them live! (Näin tämän jo aikaisemmin, mutta muistin taas eilen kun tv:stä tuli Secret Policeman's Ball 2006.))