Mulla on taas sellainen olo, istun samassa paikassa ja kuuntelen Dawnia ja varsinkin The Crossia vaikka pitäisi lukea vielä niihin kokeisiin. Tekisi ihan kauheasti mieli mennä lukemaan Vuotiksesta joku hyvä ficci, sillä tällaisia ne viime kevään tietyt päivät olivat. Tiettynä sellaisena päivänä perustin bloginkin, ja tekisi mieli juhlia vuosipäivää jo nyt kun olo on mikä on.

***

Askelaskelhyppy sattui jalkaan, mutta muuten tanssiminen meni hyvin vaikka aika paljon ihmisiä oli kateissa. Terkkari sanoi että hemoglobiini on hyvä, kuulo on hyvä, verenpaine ok, näkö laseilla enkä pituuden tai painon suhteen ole muuttunut kolmessa tai kahdessa vuodessa suuntaan tai toiseen. Ja se esitteli mulle koulun uuden musiikinluokan kun sanoin etten ole käynyt siellä ja sitten haukuttiin molemmat se kaikuvaksi ja inhaksi, ja luojan kiitos mun ei tarvitse käydä musiikissa. Paitsi ehkä ensi perjantaina tai joskus, että se tajuaa että minä olen koko kurssilla.