Mua lähes, huom lähes, kiinnostaa tämä tuore Brideshead Revisited -elokuva, mutta siis vain lähes sen takia että en millään usko sen mahtuvan noin kahteen tuntiin kun mitä se vanha sarjakin on pitkä, melkein viisitoista jaksoa? Ja toisaalta nimenomaan se siinä kiinnostaa, miten ihmeessä se on yleensä mahdollista. Mutta ehkä en ole tarpeeksi kiinnostunut kun ihan vasta olen nähnyt sen sarjan ja daa Jeremy Irons.

Ja törmäsin eilen kirjaston netissä teokseen nimeltä En förlorad värld : Kapten Charles Ryders andliga och världsliga minnen ja mitä sitä nyt suomeksi lukemaan kun ei englanniksikaan ole tarjolla, joten käyn kyllä joku päivä lainaamassa tuon ruotsiksi. Eri asia että millä ihmeen ajalla mä sen luen kun olen taas jo haudannut itseni aika vapaaehtoisiin ja aikaasyöviin projekteihin: teen ihan tosissani musiikkidiplomia ja rupesin pari päivää sitten jostain syystä kokeilemaan taas kääntämistä (Shoeboxin kimpussa, voi ihana). Ja näiden takia en edes tiedä ehdinkö osallistumaan Script Frenzyyn (ja sen suhteen toinen ongelma on se, että meinasin olla vähän laiska ja sovittaa toissakertaisen NaNon käsikirjoitusmuotoon, mutta se teksti on mulla hahhah .otd:na enkä jaksaisi millään ladata OpenOfficea. En edes vaikka en tykkää MS Officesta enää sitäkään vähää kuin ennen, mutta siinä sentään alaviivoilla ympäröidyt sanat kursivoituvat eivätkä alleviivaudu, hyi.

Ja syön aika antaumuksella pitkästä aikaa aurajuustoa, ja se on tietysti niin suolaista että koitunee lopulta kuolemaksi. Nyyh.